Lisää myyntiä verkkokauppaan

Haluatko nostaa verkkokauppasi myynnin seuraavalle tasolle? Olemme luotettava kumppanisi digitaalisen markkinoinnin kentällä. Olemme erikoistuneet auttamaan verkkokauppoja saavuttamaan enemmän näkyvyyttä, tehokkuutta ja ennen kaikkea myyntiä.

Meiltä saat kaiken tarvittavan verkkokauppasi kasvuun

Sähköpostimarkkinointi
Rakennamme sinulle räätälöidyt sähköpostikampanjat, jotka puhuttelevat asiakkaitasi henkilökohtaisesti ja tehokkaasti. Saat enemmän sitoutuneita asiakkaita ja kasvatat myyntiäsi merkittävästi.

Markkinoinnin automaatiot
Automatisoi markkinointitoimenpiteesi ja keskity olennaiseen. Hyödynnämme viimeisintä teknologiaa varmistaaksemme, että oikea viesti tavoittaa oikeat ihmiset oikeaan aikaan – automaattisesti.

Verkkokaupan markkinointi
Tunnemme digitaalisen kaupankäynnin salat. Oli kyse sitten hakukoneoptimoinnista, mainonnasta tai asiakaskokemuksen parantamisesta, me autamme sinua kasvattamaan kävijämääriä ja konversioita.

Sisällöntuotanto
Tarjoamme laadukasta ja koukuttavaa sisältöä, joka ei ainoastaan tuo lisää liikennettä sivustollesi, vaan myös rakentaa brändiäsi ja vahvistaa asiakassuhteita. Blogit, tuotekuvaukset, SEO-tekstit – me hoidamme kaiken.

Hakukoneoptimointi (SEO)
Optimoimme verkkosivusi näkymään kärjessä hakukoneissa. Käytämme viimeisimpiä SEO-tekniikoita varmistaaksemme, että potentiaaliset asiakkaasi löytävät juuri sinut.

Nopeusoptimointi
Verkkosivujen nopeus on kriittinen tekijä niin käyttökokemuksen kuin hakukonenäkyvyydenkin kannalta. Kiihdytämme sivustosi nopeutta, mikä parantaa sekä kävijöiden tyytyväisyyttä että sijoituksiasi hakutuloksissa.

Verkkokaupan kasvuoptimointi

Verkkokaupan kasvuoptimointi on prosessi, jossa hyödynnetään luovia ja kustannustehokkaita strategioita verkkokaupan kasvun tehostamiseen. Tavoitteena on tunnistaa ja hyödyntää mahdollisuuksia, jotka voivat merkittävästi parantaa myyntiä ja asiakaskokemusta.

Ohessa yleiskatsaus meidän tyypillisestä kasvuoptimoinnin prosessista verkkokaupassa.

  • Kasvuoptimoinnin ensimmäinen askel on datan kerääminen. Tässä vaiheessa keskitytään ymmärtämään asiakkaiden käyttäytymistä, heidän tarpeitaan ja sitä, miten he interactoivat verkkokaupan kanssa. Data, kuten konversioasteet, liikenteen lähteet ja käyttäjäpolut, auttavat tunnistamaan kehityskohteita ja mahdollisuuksia.

  • Kerätyn tiedon perusteella tiimi muodostaa hypoteeseja siitä, mitkä muutokset tai kokeilut saattaisivat parantaa suorituskykyä. Esimerkiksi, jos tuotesivuilla vietetään paljon aikaa, mutta konversioaste on matala, hypoteesi voisi olla, että tuotekuvauksia on parannettava.

  • Valitaan lupaavimmat ideat ja priorisoidaan ne niiden potentiaalisen vaikutuksen ja toteutettavuuden perusteella. Suunnitellaan A/B-testejä tai muita kokeiluja testaamaan näitä hypoteeseja käytännössä.

    Suoritetaan suunnitellut testit. On tärkeää, että testit ovat riittävän laajoja ja pitkäkestoisia, jotta niiden tulokset ovat tilastollisesti merkittäviä.

  • Kun kokeilu on päättynyt, analysoidaan tulokset. Jos hypoteesi osoittautuu oikeaksi, käytäntö otetaan laajemmin käyttöön. Jos tulokset eivät täytä odotuksia, analysoidaan, mitä voitiin oppia ja miten prosessia voidaan parantaa.

  • Kasvuoptimoinnissa keskeistä on jatkuva parantaminen. Jokaisen kokeilun jälkeen prosessia tarkastellaan uudelleen, optimoidaan ja suunnitellaan seuraavat testit, tavoitteena parantaa jatkuvasti verkkokaupan suorituskykyä.

Yhteyshenkilöt

Juha Jukarainen
TJ, pääsuunnittelija
044 033 3369
juha.jukarainen@murra.fi

Nataly Ylönen
digimarkkinoinnin asiantuntija
044 320 9685
nataly.ylonen@murra.fi